lørdag 23. mai 2009

TILBAKE I EFFEKT

Etter en hævvi måned med lungebetennelse, russetid og annet faenskap som tærer på kroppen, kan eg nå konkludere med at eg e tilbake i, om ikke full, en viss effekt. Framover kan eg love en ny Remix Galskap av en lokal(turned nasjonal) helt og nye låter fra Hypebeats-crewet innen neste uke!

Men uansett, la meg sporenstreks få bøte på min ikke tilstedeværelse med å gi dere et realt platetips:

Ble introdusert for denne låten av en bajas(fri Jo!), og GUD KOR HARD 'AN E!!


Ooooo, Jeezy svir så jævlig på pungen...

Den er fra det uoffisielle, men likevel å-så-offisielle albumet "Murder was the case" som kom ut 12. mai og solgte 15 000 første uken! Noen av låtene er gamle, og jeg tror dette egentlig er et melkeprosjekt fra Big Cat Records, men en fin samling er det.



Ha en fin lørdag og mann opp på Teknikerkroen ikveld for å forstå hva BASS er

Hilsen
Big Bosselini a.k.a Hkonbeist

1 kommentar:

Anonym sa...

e Jo bak lås og slå?? huh??